2035…

……Vervolg,

Telefoniste: ‘Sorry, meneer, maar u hebt uw toegestane bedrag al overschreden.
U zult cash moeten betalen.’
Klant: ‘ Okay! Ik haal het bedrag wel uit de muur voordat uw bezorger arriveert.’

Telefoniste: ‘Dat zal niet lukken, meneer, er staat niets meer op uw bankrekening.’
Klant (boos): ‘ Dat is uw zaak niet! Stuur die pizza’s en ik zorg wel
dat ik het geld heb. Hoelang duurt het’?

Telefoniste: ‘U krijgt de pizza’s over een uur bij u thuis.
Hebt u haast, dan kunt u ze hier afhalen en contant betalen.
Maar pizza’s per motor vervoeren is niet aan te raden, meneer.’
Klant (getergd): ‘Hoe weet u dat ik een motor heb??’

Telefoniste: ‘Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer
hebt kunnen doorbetalen en dat uw wagen in beslag is genomen. Maar uw
motor is betaald, dus ik veronderstel dat u die gebruikt.’
Klant: ‘@#%/$@&?#!’

Wordt vervolgd…..